دانستنی ها

علمی - تازه های تکنولوژی - فضا - جنگ افزار

دانستنی ها

علمی - تازه های تکنولوژی - فضا - جنگ افزار

PS VITA

حتما همگی تا به حال برای یک بار هم که شده تجربه بازی کردن با PSP رو داشته اید ، یک کنسول کوچک و جمع جور که تقریبا هرآنچه که از یک گیم انتظار داریم رو برآورده می کنه ، اما همانطور که اطلاع دارید نسخه جدید آن به نام Vita چند ماه پیش به بازار جهانی عرضه شد اما نتوانست نظر طرفداران محصولات سونی را به خودش جلب کند و به غیر از چند روز اول فروش خوبی نداشت .

اما سونی بعد از چند ماه برای افزایش فروش خود دست به کار جالبی زده و می توانید بازی های Vita رو از طریق شبکه بازی های Play station دانلود و استفاده کنید و اگر شما هر کدام از بازی های زیر را برای PS3 قبلا خریداری کرده باشید، هم اکنون قادر هستید به صورت رایگان از آن ها بر روی Vita استفاده کنید. بازی هایی از قبیل Motorstorm RC ، Top Darts ، Hustle Kings و Wipeout HD شامل این قاعده می شوند. در واقع شرکت Playstation این کار را تنها برای خودنمایی انجام می دهد و این به این معنا است که شما اگر به صورت آنلاین بازی می کنید ، فرقی نمی کند که با PS3 بازی کنید یا Vita و هرکدام می توانند در شبکه مورد استفاده قرار بگیرند.

شرکت سونی در بیانیه گفته است مشخص نیست که این کار را ( استفاده از بازی ها به صورت رایگان برای کاربران PS3 ) در آینده نیز ادامه خواهد داد یا خیر، ممکن است این فقط یک کار تبلیغاتی برای فروش بیشتر Vita باشد !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد