فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

دور زدن تحریم های یاهو


اگه توجه کرده باشید چند وقتی هست که یاهو وقتی که می خوای ایمیل جدید بسازی از شما شماره تلفن همراه می خواد ولی به دلیل تحریم ها کد ایران رو از لیست کد کشور هاش حذف کرده که ما با این روش می خوایم این تحریم رو دور بزنیم.

لازمه بگم که این روش اگه درست انجام بشه 100% کار می کنه.

 

برای دیدن این آموزش کلیک کنید.

ابزار های کاربردی در زمینه وبلاگ نویسی

اگه وبلاگ دارید و به دنبال ابزار های کاربردی برای زیبا سازی و افزودن امکانات به وبلاگ خود هستید به سایت ابزار وبلاگ نویسان ایرانی مراجعه کنید. روی لینک زیر کلیک کنید.

ابزار وبلاگ نویسان ایرانی

آمار گیر خود را منفجر کنید.(افزایش بازدید بدون درد سر)

اگه بازدید کننده های وبلاگ شما هم کمه و می خواید کد آمارگیر تو وبلاگتون قرار بدید اما از تعداد کم بازدید کننده ها شرمنده هستید مطلب لینک زیر رو حتما بخونید.


افزایش بازدید در حد ترکاندن آمارگیر

شروع به کار بخش آزمایشگاه اچ تی ام ال انجمن وبلاگ نویسان

سلام

انجمن وبلاگ نویسان ایرانی برای رفاه حال وبلاگ نویسان و وب مستر های ایرانی اقدام به راه اندازی آزمایشگاه اچ تی ام ال نموده است.به وسیله این آزمایشگاه شما میتوانید کد های دریافتی از منابع مختلف را قبل از قرار دادن در وبلاگ یا سایت خود مشاهده نمایید و از درست کار کردن آن مطمئن شوید.


ورود به انجمن وبلاگ نویسان ایرانی

طراحی بنر ، هدر ، لوگو و آواتار رایگان

سلام دوستان از امروز تو انجمن وبلاگ نویسان ایرانی برای تمامی کاربران بنر ، هدر ، لوگو و آواتار طراحی خواهد شد برای ورود به این انجمن به آدرس : http://www.iranianblogers.ir برید و برای ورود به قسمت طراحی بنر رایگان ایـــــــنـــــجـــــــــا کلیک کنید


توجه : به هیچ وجه در این وبلاگ برای کسی بنر ساخته نمیشه لطفا به انجمن برید و درخواست خودتون رو مطرح کنید و از ایجاد نظر در اینجا تحت عنوان طراحی بنر یا لوگو بپرهیزید.نظر هایی با این مظمون حذف می شود.

وکتور های زیبای پسر (7)


سری هفتم وکتور های پسر رو امروز براتون قرار دادم امیدوارم ازشون لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...............  

ادامه مطلب ...

وکتور های زیبای پسر (6)


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...................... 
ادامه مطلب ...

وکتور های زیبای پسر (5)

  


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید..............

  ادامه مطلب ...

اتومبیل های بدون راننده چطور به زندگی ما راه پیدا می کنند؟


خودروهای بدون راننده یک تحول اساسی در زندگی انسان به شمار می آیند و پتانسیل این را دارند که میزان سوانح رانندگی را به شدت کاهش داده و صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه ها به وجود بیاورند. شرکت های مختلفی هم مشغول کار روی این موضوع هستند اما در حال حاضر تولید انبوه چنین خودروهایی مقرون به صرفه نیست. 

ادامه مطلب ...

شنیده ها: نوکیا در تیرماه یک تبلت ویندوز 8 رونمایی می کند

یک منبع خبری می گوید که نوکیا دو عدد از خواستنی ترین محصولات آینده خود را در تیر ماه (جولای) رونمایی خواهد کرد. از نوکیا EOS که بسیار نوشته ایم ولی در کنار آن، احتمالا یک خبر ساز دیگر هم داشته باشیم. 

به گفته منبع ناشناس، عکس بالا تصویر واقعی تبلت نوکیا است که انتظار می رود با سیستم عامل ویندوز 8 معرفی شود. حتی شنیده شده که این شرکت فنلاندی به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای تبلتش نیز پرداخته که نمونه ای از آنها Adidas micoach است. 

همه انگشت های اشاره رو به تیر ماه نشانه رفته اند، هم برای نوکیا EOS و هم برای تبلت ویندوز 8 این شرکت. درست مثل این می ماند که سوپرمن و بتمن را در فیلم لیگ عدالت کنار هم ببینیم.

ادامه مطلب ...