Welcome





              http://bia2mas.fardblog.com/upload/picture/181khat.jpg          

آدرس های سایت :

Www.softwaremohammad28.orq.ir

Www.softwaremohammad28.fay.ir


دانلود آهنگ تیتراژ سریال خروس با صدای محمد علیزاده

دانلود تیتراژ پایانی سریال خروس با صدای محمد علیزاده



ادامه نوشته

دانلود آهنگ های تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل ۹۲

آهنگ های تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۲ که یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی در ایام ماه مبارک رمضان می باشد
 که توسط احسان علیخانی اجرا میگردد


ادامه نوشته

آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 8555 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.


ادامه نوشته

نرم افزار قدرتمند ساخت منو های حرفه ای سایت AllWebMenus Pro 5.3.912

AllWebMenus PRO نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر به ساخت منوهای زیبا و حرفه ای با اشکال و افکت های گوناگون خواهید بود. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن منوهای طراحی شده و آماده فلش به اشکال مختلف و افکت های جذاب و همچنین قابلیت ایجاد تغییرات بر روی قسمت های مختلف آن ها به کاربران این اختیار را می دهد تا بهترین منوها را مطابق با سلیقه و نوع نیاز خود و همچنین سازگار با صفحات سایت خود طراحی نمایند.

ادامه نوشته

تبدیل آسان فرمت های صوتی و تصویری با XMedia Recode 3.1.6.3


X Media Recode نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری شما می باشد که با هدف برآورده کردن نیازهای هر دو مبتدیان و کاربران با تجربه با رویکرد نوآورانه طراحی شده است. این برنامه قادر است که همه ی فرمت های تصویری و صوتی موجود را برای شما تبدیل فرمت کند.

ادامه نوشته

ساخت انیمیشن های سه بعدی با نرم افزار Blender 2.67b Final


Blender یک برنامه کاربردی یکپارچه است که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای دوبعدی و سه بعدی را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و Post Production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-Platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد.

ادامه نوشته

نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار رایت Nero Burning Rom 12.5.01900


Nero را همگان برترین نرم افزار عرصه لوح های فشرده CD/DVD می شناسند . ابزارهای فوق العاده زیاد که در نسخه Multimedia Suite آن عرضه می شود که تقریبا نیاز هرکاربری را به طور کامل رفع می کند . ولی در این بین کاربرانی هستند که از Nero فقط برای رایت لوح های فشرده استفاده می کنند .

ادامه نوشته

نرم افزار پخش و ویرایش فیلم با QuickTime 7.7.4.80.86


نرم افزار Quick Time Pro نرم افزار مخصوص شرکت Apple در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی  و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و … می باشد.

ادامه نوشته

مشاهده اطلاعات کامل سیستم با نرم افزار ASTRA32 3.04 Final

ASTRA32 ابزاری کامل و قدرتمند برای مشاهده انواع اطلاعات در مورد کامپیوتر می باشد . این مشخصات شامل اطلاعاتی در مورد مادربورد ، BIOS ، پردازنده ، Memory ، Devices ، درایورها ، هارد دیسک ، چاپگر و …می باشند که علاوه بر اطلاعات سخت افزاری ، اطلاعاتی در مورد سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، سریال محصولات نرم افزاری ، اینترنت ، کاربران و …نیز قابل مشاهده هستند.

ادامه نوشته

دیفراگ کردن فضای هارد ديسك با نرم افزار UltraDefrag 7.0.0 Beta 1


UltraDefrag نرم افزاری قدرتمند جهت مرتب سازی و یا دیفراگ کردن هارد دیسک می باشد . یکی از بهترین راه های جلوگیری از بوجود آمدن سکتورهای بد در هارد ، مرتب سازی و دیفراگ کردن به موقع پارتیشین های آن است که به دلیل اهمیت بالا ، خود مایکروسافت نیز بصورت پیش فرض ، برنامه ای کوچک برای یکپارچه سازی هارد در ویندوز قرار داده است که بعلت سادگی و سرعت پایین، زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

ادامه نوشته

نرم افزار پرینتر مجازی با priPrinter Professional 5.6.0.2053 – Final


priPrinter Professional نام نرم افزاری است که به صورت پرینتر مجازی بر روی ویندوز شما نصب می گردد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از فایلهایی را که قصد پرینت گرفتن از آنها را دارید قبل از چاپ ، یک پیش نمایش تهیه کرده و مشاهده نمایید.

ادامه نوشته

ساخت و ویرایش کدهای CSS با نرم افزار TopStyle 5.0.0.98

TopStyle اگرچه برای کد نویسی صفحات Web از HTML استفاده می‌کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی‌ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می‌گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک HTML می‌آید تا ایجاد قالب بندی‌های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.

ادامه نوشته

تبدیل فرمت پارتیشن از NTFS به FAT با NTFS To FAT32 Wizard Pro 2.3.1

همیشه کاربران ویندوز برای تبدیل فرمت درایور خود دچار شک و تردید میباشند که با تبدیل فرمت اطلاعات موجود در دیسک سخت آنها از بین میرود یا نه ؟ امروز در پارسیان دانلود برنامه جالبی به شما معرفی میکنیم. NTFS To FAT32 Wizard Pro 2.3.1 که با آن براحتی میتوانید فرمت درایور خود را از NTFS به FAT و بالعکس تغییر دهید بدون آنکه اطلاعات دیسک سخت شما از بین برود و این کار فقط با چند کلیک میسر میباشد.

ادامه نوشته

دانلود گاهشمار آبگير ۱۳۹۲ - تقويم ديواری زيبا برای کامپيوتر شما

اين گاهشمار هوشمند با استفاده از تقويم داخلی کامپيوتر شما، روز جاری را در ميان روزهای هفته و ماه نمايان مي کند تا ديگر نيازی به جستجوی در جدول تقويم نباشد. همچنين اين نرم افزار گاه به گاه، پس زمينه ويندوز را تغيير می‌دهد. و به اين شکل صفحه نمايش شما را از يکنواختی بيرون می آورد. دو نسخه‌ از اين نرم‌افزار با پس زمينه‌های متفاوت ساخته شده است و شما می‌توانيد بسته به سليقه خود از ميان آنها يکی را انتخاب نماييد.

ادامه نوشته

دانلود آنتی ویروس بایدو Baidu Antivirus 2013 3.4.1.29680 Final


آنتی ویروس رایگان بایدو Baidu Antivirus 2013 فوق العاده قدرتمند با حجم کم بدون نیاز به کراک و شماره سریال می باشد. بایدو آنتی ویروسی سبک و فوق العاده ، بسیار سریع و همچنین استفاده از آن بسیار آسان است برنامه های ضد ویروس که محافظتمی کنند از سیستم شما در مقابل تروجان ها، ویروس ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و دیگر برنامه های مخرب .

ادامه نوشته